A megvásárlás

2012.03.29. 09:03 craig

Eszembe jutott, hogy még nem is írtam meg hogy hogyan vásároltam meg az új iPad-et és melyikat, hát most megteszem.

Elöljáróban annyit, hogy már a Keynote óta tűkön ültem, hogy mikor jön már el végre Március 23, amikor már itthon is megvásárolható a tábla, mert tudtam hogy erre váltani fogok! Aztán a héten előtte végig bújtam a netet, hogy hol mikor fognak nyitni a boltot, mert úgy volt hogy Magyarországon is helyi idő szerint reggel 8-tól lehet majd megvenni. Ennek örültem volna mert így talán meg tudtam volna venni még munkába menet előtt :) Hát de sajna nem az lett..

Ugye az Apple megtiltotta a boltoknak hogy bármit is kikommunkáljanak az iPad-rajttal kapcsolatban idő előtt, így csak az előző este jelentették be hogy csak 10-től nyitnak majd ki pénteken. Affene, gondoltam, így máshogy kell taktikáznom.

Úgy csináltam végül, hogy ebédszünetben ellógtam a legközelebbi Apple boltba, pont miután már lement a sorbanálló tömeg, de még nem jöttek meg a korán érkezők. Jól kombináltam, mert még pont volt a kiszemelt wifis 32 GB-os modellből és potom 5 perc alatt beszereztem az eszközt. Örültem nagyon! :)

Még csak annyit, hogy azért döntöttem a 32 GB-os mellett, mert szeretnék több képet és videót tárolni az iPad-en mint az előzőn és ahogy olvasható volt a neten, a nagyobb felbontás miatt nő(het) az app-ok mérete és gyorsan betelhet így a 16 GB. Sima wifis meg azért, mert szinte kizárólag otthon, wifi mellett használom, és ha elviszem valahová akkor ott is vagy van wifi, vagy adott körülmények között nincs rá szükségem.

Hát ennyi a történet, így lett nekem új iPad-em rögtöm az első napon!

A bejegyzés trackback címe:

https://szemzacios.blog.hu/api/trackback/id/tr774346557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása