Töltés

2012.03.26. 13:30 craig

btry_1.jpg

Tegnap,este, kétnapos (nem folyamatos) használat után végre töltőre raktam az iPad-et. Az 1%-ra lemerült iPad 40 perc alatt 14%-ra töltődött fel, de tovább már nem figyeltem, mert mentem aludni. Természetesen reggel, 8 órával később már 100%-on állt a töltöttség.

Ha feltételezzük, hogy lineárisan töltődik az eszköz akkor 1%-ról a teljes feltöltődéshez 305 perc, azaz 5 óra és 5 perc kell neki. Olvastam persze a neten, hogy jobb tovább hagyni a töltőn a tabletet ha már elérte a 100%-ot, mert csak egy újabb órával később éri el a teljes feltöltöttséget. Ez majd idővel ki fog derülni (Erről itt és itt lehet olvasni.)

Így persze a mérésem nem teljes, de fogom még rögzíteni a töltési időket később és beszámolok még róluk.

/update 14:33/ Épp most hallgattam meg az Engadget friss podcastját, amelyben említik az új iPad töltésidejét és ők 7 óra töltést + 2 óra extra áramfelvételt említenek 100%-on. A lényeg, utána fogok ennek ellenőrizni saját tapasztalatok alapján.

A bejegyzés trackback címe:

https://szemzacios.blog.hu/api/trackback/id/tr564340953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása