Első benyomás

2012.03.25. 18:55 craig

Először az első benyomásomat és első tapasztalataimat írnám le az új iPad-el kapcsolatban. 

Fontos megjegyezni, hogy én az első generációs iPad-ről váltottam az újra, tehát nekem még szembetűnőbbek a változások és különbségek. Bár volt a kezemben bőven a második generációs tábla is, otthon, rendszeres használatban mégis az első volt, immár lassan két éve.

Szóval az új. Kezdem is rögtön a kijelzővel, ami szemgyönyörködtetően szép. A betűk kontúrjai pixelmentesek, és a színek is valamivel érezhetően szebbek. Talán nincs akkora különbség megjelenésben mint az iPhone 3GS és iPhone 4 között ránézésre, de látni a különbséget az előző iPad-ekhez képest. A nagyfelbontású képek és HD videók egyszerűen fantasztikusan szépek. Szóval már csak ezért azt mondom, megérte!

Aztán a melegedés. Reggel játszottam a Real Racing 2-vel egy órát (egyelőre ez az egyetlen appom ami igénybe veszi jelentősen a grafika képességeit) és azt kell mondjam, hogy maximum egy kis langyosodást lehet érezni a hátulján azon az oldalon ahol a chipek helyezkednek el. Egyáltalán nem vészes a dolog így elsőre és majd ha tokban lesz még ennyire sem lehet majd érezni.

Wifi. Mivel kicsi a lakásunk és mindig a nappaliban lévő router közelében voltam, itt nem érzek változást, esetleg egy picike gyorsulást.

Töltés. Ahogy sejthető volt a töltés jóval lassabb mint az első iPad-nél, esetleg egy erősebb töltővel majd kijöhetne az Apple. Amúgy az egy óra Real Racing 2-zés az akksi töltöttségét 12%-al csökkentette.

Ami még nagyon tetszett az a beeállítás, illetve visszaállítása az iCloud backup-nak az első bekapcsoláskor. Beírtam az ID-mat és már húzta is le a felhőből az adatokat (kb 40 perc volt), majd kezdte szépen sorban letölteni az alkalmasáokat amik rajta voltak a régi iPad-emen. Ez eltartott még vagy egy órát és aztán onnantól folytattam a használatát a gépnek ahol az előzőt abbahagytam. Nagyon bírom ezt a funkciót!

Még ami feltűnt, és ez inkább csak nekem, mert az első iPad-ről váltok, az a sebesség és a memória érezhető növekedése. Ahogy tölti be az app-eket és a honlapokat az jóval gyorsabb a másiknál. Illetve a böngészőben is megjegyzi az egyes tabokon lévő honlapokat, nem tölti be újra ha ugrálok közöttük.

Valamint most már egyből feltűnik böngészés közben ha egy kép egy honlapon silány minőségű: rögtön látszódik hogy nem éles, ezáltal kitűnik a szép éles betűk közül.

A kamerát funkcióit még csak minimálisan teszteltem és gépen a képeket/videókat még nem néztem meg. Majd jön az is.

Hát ennyi lenne röviden az én első tapasztalatom: Must have!

A bejegyzés trackback címe:

https://szemzacios.blog.hu/api/trackback/id/tr934338713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása